Voorwaarden
Dit zijn de algemene voorwaarden van Talulabelle. Deze kun je doornemen voordat je een bestelling plaatst. Op verzoek versturen we de voorwaarden per e-mail. Door het plaatsen van een bestelling ga je akkoord met de volgende bepalingen en voorwaarden van Talulabelle.

Hoe plaats ik een bestelling?
Bestel je voor het eerst bij ons? Dan vragen we je om een account aan te maken. Zodra je account is aangemaakt, kun je inloggen en de artikelen die je wil bestellen in je winkelmandje plaatsen. Als je klaar bent, kun je rechtsboven op het winkelmandje klikken. Je vind hier dan een overzicht van je bestelling. Controleer goed je adresgegevens en wijzig deze indien nodig. Als je wilt, kun je de bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Kies vervolgens een betaalmethode. Als de betaling voltooid is zul je van ons een bestelbevestiging ontvangen. 


Bestelproces

  • Log in met je Talulabelle account.
  • Plaats artikelen in je winkelmandje.
  • Klik op je winkelmandje (rechtsboven in beeld) om de bestelling af te ronden.
  • Controleer je adresgegevens en of wijzig deze indien nodig. Als je wilt, kun je de bestelling ook op een ander adres laten bezorgen.
  • Kies een betaalmethode: iDeal, Sofohrt, Mister Cash of overschrijving.
  • Controleer je bestelling voordat je de betaling voltooit.
 
Geen bevestiging ontvangen?

Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Geen bevestiging ontvangen? Via de ‘MijnTalulabelle’ pagina in onze webshop, kun je jouw bestelgeschiedenis terugvinden. Het kan zijn dat ons mailtje in je spam folder terechtgekomen. Controleer ook of je e-mailadres correct is ingevuld en pas je gegevens eventueel aan in je Talulabelle account of geef het door via: winkel@talulabelle.nl, zodat je in het vervolg alle e-mails ontvangt. In overige gevallen raden we je aan om ons een e-mail te sturen zodat wij je bestelling kunnen nakijken. Wanneer je bestelling in orde blijkt, sturen we je alsnog een bevestiging. 

 
Mijn Talulabelle account  

In je Talulabelle account vind je alle informatie terug over je bestellingen. Je kunt de status van je bestelling terugvinden en ook via deze weg je retour aanmelden.

 
Bestelling annuleren of wijzigen

Controleer je bestelling altijd goed voordat je deze definitief plaatst, want deze is niet meer te wijzigen zodra je eenmaal betaald hebt. Mocht je toch nog onverhoopt een fout gemaakt hebben in je bestelling of deze willen annuleren, neem dan contact op met ons op via winkel@talulabelle.nl


Niet leverbaar artikel

Natuurlijk doen we ons uiterste best om onze voorraad zo goed mogelijk bij te houden, helaas gaat het af en toe wel eens fout. Er is dan ook een kleine kans dat een item wat je besteld, bij het klaarmaken van je bestelling er niet meer blijkt te zijn. In dit geval zullen wij de rest van je bestelling alsnog zo snel mogelijk versturen, en jou meteen een bericht sturen om je hierover te informeren.
 
Mocht je nog verdere vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen!
 

Levertijd

Binnen een of twee werkdagen ontvang je jouw bestelling. Indien je op een werkdag voor 15:00 bestelt verzenden we jouw bestelling dezelfde dag. Indien je na 15:00 bestelt verzenden we jouw bestelling de volgende werkdag. Heb je dus een bestelling gedaan op dinsdag voor 13:00, dan versturen we je bestelling op dinsdag. Dit betekent dat wanneer je een bestelling plaatst op vrijdag na 13:00, dat deze op maandag bij ons de deur uit gaat. Normaliter levert de post de pakketten in Nederland dan binnen een dag. Dit geldt ook voor DHL. Dit kunnen we helaas nooit garanderen omdat er bij de post soms ook vertraging kan zijn om allerlei redenen.

 
Hoe verzenden wij?

Onze orders worden binnen Nederland met PostNL of via DHL verstuurd. 

 
PostNL (verzending binnen Nederland) 

  • Brievenbuspost wordt van dinsdag t/m zaterdag bezorgd.
  • Grotere pakketten worden door de postbode aangeboden van maandag t/m zaterdag tussen 09.00-21.00 uur en zijn via PostNL pakketten te volgen met een track & trace code.
  • De postbode biedt het pakketje doorgaans 2 keer aan. Als je niet thuis bent, kun je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij de buren. De postbode laat dan een briefje achter met daarop het afleveradres.
  • Het is mogelijk om een alternatief afleveradres in te vullen tijdens het plaatsen van je bestelling. 
  • Houd tijdens de SALE, zon- en feestdagen rekening met een langere levertijd. Voor meer informatie over de verzending of het afhalen van pakketten verwijzen wij naar de website van PostNL.


Pakket niet ontvangen of beschadigd?

Een pakketje met een track & trace code kun je volgen via PostNL of via de site van DHL. Als je pakket niet is aangekomen terwijl je een verzendbevestiging hebt ontvangen, kun je navraag doen bij de buren of het dichtstbijzijnde postkantoor. Is je pakket na 5 dagen nog niet aangekomen? Of zijn er andere problemen met je zending? Neem dan contact met ons op.

 
Beschadigd of onvolledig pakket ontvangen?

Mist er een artikel uit je bestelling of is het pakket beschadigd aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice: winkel@talulabelle.nl.  We zorgen ervoor dat het juiste artikel wordt nageleverd. Heb je klachten over de bezorging van het pakket? Dan verwijzen we je door naar de klantenservice van PostNL en DHL omdat wij hier geen verdere invloed op hebben.  

Heb je overige vragen over de levering van je bestelling? Stuur ons gerust een bericht

Ruilen of Retour

Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met je aankoop. Wil je echter toch iets retourneren of ruilen dan kan dat uiteraard!
  • Niet tevreden? Geld retour!
  • Bijna alle artikelen, ook sale/afgeprijsde artikelen, kunnen retour
  • 5 dagen zichttermijn na ontvangst
  • Eenvoudig een artikel omruilen voor een andere maat
  • Snelle creditering, uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van retourzending
Als je je aankoop wil ruilen voor een andere maat of een ander product mail ons dan op winkel@talulabelle.nl. Graag je retour binnen 5 dagen aanmelden. Je aankoop kun je terugsturen naar Takstraat 2 3572HZ in Utrecht. Het retour zenden is voor rekening van de klant. De kosten voor het verzenden van je nieuw gekozen artikel nemen wij voor onze rekening.

Als je je aankoop retour wil sturen mail ons dan op winkel@talulabelle.nl. Graag je retour binnen 5 dagen aanmelden. Je aankoop kun je terugsturen naar Takstraat 2 3572HZ in Utrecht. Het retour zenden is voor rekening van de klant.
 
Aanbod

Het aanbod van Talulabelle is vrijblijvend. Talulabelle mag het aanbod wijzigen of aanpassen. Het aanbod bevat een zo volledig en nauwkeurig mogelijke omschrijving van onze artikelen en geldt zolang de voorraad strekt. Vergissingen of fouten in het aanbod binden Talulabelle niet. Afbeeldingen bij artikelen zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. Het is mogelijk dat de kleuren die worden weergegeven niet exact overeenkomen met de daadwerkelijke kleuren van het artikel. Dit is afhankelijk van de instellingen van je computer en/of beeldscherm. 


Overeenkomst

De overeenkomst komt tot stand zodra je akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden en je de bestelling hebt afgerekend. Dit gebeurt in een veilige web omgeving. Wij accepteren je bestelling door het sturen van een bevestiging per e-mail. Zolang de bestelling niet door Talulabelle is bevestigd, kan de overeenkomst worden geannuleerd. Als tijdens de verwerking van je bestelling blijkt dat een door jouw besteld artikel niet meer op voorraad is, word je per e-mail geïnformeerd. Mocht er een langere levertijd zijn zullen we je daar direct van op de hoogte stellen.De overeenkomst vervalt voor niet leverbare artikelen; het aankoopbedrag wordt teruggestort.

 
Herroepingsrecht

Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, heb je 14 dagen het recht om je bestelling te annuleren of te retourneren. Laat het ons weten door je retournering aan te melden via winkel@talulabelle.nl. Nadat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van je herroepingsrecht dien je de artikelen binnen 10 dagen retour te sturen. Bewaar voor de zekerheid een bewijs van verzending. Stuur het retourpakket inclusief je gegevens naar:

Webshop Talulabelle
Kosten in geval van herroeping. Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zijn hoogstens de kosten van terugzending voor jouw rekening. Wij betalen het retourbedrag uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terug, nadat wij de artikelen hebben ontvangen.
 
Uitsluiting herroepingsrecht.
In principe mag je elk artikel binnen de termijn bij ons retourneren. Geretourneerde artikelen dienen in ongedragen en in onbeschadigde staat te zijn. Productiefouten of klachten vormen een uitzondering op deze regel. Heb je vragen over je herroepingsrecht? Neem dan contact met ons op via winkel@talulabelle.nl.
 
 
Prijzen en betaling

Tijdens het bestellen, zijn de op dat moment zichtbare aankoopprijzen van toepassing, onder voorbehoud van zetfouten. Alle prijzen staan vermeld in euro’s en zijn inclusief BTW. Wij bieden de volgende betaalwijzen aan: iDeal, Mistercash,  Sofort je kunt ook altijd kiezen om het bedrag over te schrijven.  Mocht de door jouw gekozen betaalwijze tijdens het bestellen niet mogelijk zijn, kunnen wij je verwijzen naar een andere betaalmethode. Onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens dien je aan ons te melden.

 
Levering en uitvoering

Talulabelle voert je bestelling zo zorgvuldig mogelijk uit.  Jouw bestelling wordt verzonden naar het door jou opgegeven afleveradres, via PostNL of DHL. Aan de levering van je bestelling kunnen verzendkosten verbonden zitten, deze worden duidelijk aangegeven voordat je een bestelling plaatst. Wij bieden de bestelling in principe binnen 2 werkdagen ter verzending aan, tenzij je akkoord bent gegaan met een langere leveringstermijn of we te maken hebben met uitzonderingen, zoals feestdagen en sale periodes.  Als tijdens de verwerking van je bestelling blijkt dat een door jouw besteld artikel niet meer op voorraad is, word je per e-mail geïnformeerd; het aankoopbedrag wordt teruggestort. 


Klachtenregeling

Talulabelle beschikt over een inzichtelijke klachtenprocedure en behandelt een klacht overeenkomstig aan deze klachtenprocedure. Klachten over de uitvoering van je bestelling kun je binnen 7 dagen bij ons indienen. Ingediende klachten worden z.s.m. beantwoord. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat behandeld wordt via de geschillenregeling.
 

Privacy

Wij gaan zorgvuldig met je persoonlijke gegevens om. Hiervoor hanteren wij ons privacy beleid.


Info

Voor meer informatie, of als je nog vragen hebt, kun je ons altijd mailen.
Onze contact gegevens zijn:

E-Mail: winkel@talulbelle.nl
word op de hoogte gehouden schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit meer een actie!
Copyright © 2018 | Realisatie door Websentiment